Obchodná firma príjme 4 asistentov ky na administratívnu prácu, ktorú môžete vykonávať aj z pohodlia domova. Náplňou práce administratívna práca, výpomoc na personálnom, práca na internete, mailová komunikácia s uchádzačmi. Voľná pracovná doba, aj popri dôchodku, popri práci. Prax nie je nutná, bezplatné zaškolenie. Nástup ihneď po pracovnom pohovore. Len vážny záujem.
Asistent/ka predaja
Spoločnosť sa zaoberá veľkoobchodným a maloobchodným predajom a distribúciou
unikátnych výživových doplnkov značky Progress Nutrition vyrábaných na Slovensku
a poradenstvom ohľadne zdravého životného štýlu.
Ďakujeme za vzhliadnutie našej ponuky a veríme, že práve Vy sa stanete súčasťou
našej spoločnosti. Tešíme sa na Vás!
Náplň práce:
Aktívny predaj a poradenstvo ohľadne našich produktov
Komunikácia so zákazníkmi
Administratívne práce spojené s predajom reporty
Požiadavky:
Komunikatívnosť
Spoľahlivosť
Zodpovednosť
Príjemné vystupovanie
Ochota učiť sa nové veci
Odolnosť voči stresu
Nie je nutná prax
Ponúkame:
Mzda od 300 € 1500 €
Prácu na dohodu, vhodná aj pre mamičky na materskej dovolenke alebo ako
privyrobenie popri Vášmu zamestnaniu
Zaujímavé finančné ohodnotenie
Benefity z predaja
Možnosť kariérneho rastu
Flexibilnú pracovnú dobu
Obchodná spoločnosť príjme brigádnikov, asistentov ale aj spolupracovníkov na personálnom alebo obchodnom oddelení na administratívne práce. Flexibilný pracovný čas. Možný nástup po pracovnom pohovore, čo je podmienkou.
Benefity: časová flexibilnosť, práca z domu, bezplatné zaškolenie, kariérny rast
Každé info na pracovnom pohovore, len vážny záujem
Podmienky práce:
Pracovná činnosť:
Zaujímavý privýrobok pre komunikatívnych ľudí 1 200 eur.
Zaujímavá, jednoduchá administratívna práca popri zamestnaní, dôchodku, MD, podnikaní 24 hod. denne.
Príjmeme asistenta/asistentku na administratívne práce 4 hod. denne 2001500 eur mesačne podľa aktivity
Obchodná firma prijme vodárov, servisných technikov na montáž sanitárnej techniky.
Dlhodobá práca brigáda, voľná pracovná doba.
Hľadáme šikovných a motivovaných jednotlivcov, ktorí chcú pridať svoje schopnosti do nášho tímu. Sme obchodná firma, ktorá si váži talent a odmeňuje ho primerane.
Ponúkame:
Príležitosť rásť:
Technický poradca: 2400€
Zaujímavý príjem pre komunikatívnych ľudí: 1200€
Privyrábanie: 1000€
Asistent/ka: 800€ 1500€
Práca 24 hodiny denne: 1500€
Administratívna práca na obchodnom alebo personálnom oddelení: 300€ 1700€
Brigáda, práca popri zamestnaní alebo voľná pracovná doba: 800€ 1800€
Obchodný zástupca: 2400€
Výhodná ponuka na 34 hodiny denne: 800€ 2400€
Flexibilný pracovný čas: Vhodný aj pre prácu popri zamestnaní, dôchodku, materskej dovolenke alebo podnikaní
Možnosť práce z domu: Sme otvorení práci z domu, aby sme zabezpečili maximálnu flexibilitu pre našich zamestnancov
Rôznorodé pracovné možnosti: Od administratívy až po obchodnú činnosť, naša firma ponúka široké spektrum pracovných príležitostí
Požiadavky:
Profesionálny prístup: Hľadáme jednotlivcov so schopnosťou komunikácie a záujmom o dosiahnutie výsledkov
Technické zručnosti: Pre technických poradcov je znalosť v oblasti ich práce dôležitá
Administratívne schopnosti: Skúsenosti s administratívnymi prácami sú výhodou pre asistentov/ky
Motivácia: Od našich zamestnancov očakávame chuť učiť sa nové veci a prispievať k úspechu spoločnosti
Ak vás táto ponuka zaujala a cítite, že máte potrebné schopnosti a skúsenosti, neváhajte nám poslať svoj životopis a motivačný list.
Tešíme sa na možnosť spolupracovať s vami!
Budem Vaša virtuálna asistentka. Obráťte sa na mňa s akoukoľvek administratívnou činosťou. Či už je to prepis textu, spracovanie textu, písanie článkov, prác. Ak nemáte čas ani chuť riešiť veci v online priestore, vyhľadávať potrebné informácie, pracovať s internetom, rada to urobím za Vás ;) Zverte mi Vaše administratívne úkony a ak to bude v mojich silách, rada to urobím za Vás. A Vám pitom zostane čas, na iné, možno pre Vás dôležitejšie úkony.
Som precízna, spoľahlivá, pracovitá a kreatívna. A ak niečo robím, tak s maximalnym nastavením ;)
Preto sa neváhajte kontaktovať so svojimi požiadavkami.