ponúka zaujímavý privýrobok pre komunikatívnych ľudí. Firma príjme do svojho tímu obchodnotechnického poradcu, personalistu, taktiež príjme vodárov, servisných technikov na montáž sanitárnej techniky,Práca na doma 34 hod. denne, odmena 200€ týždenne
Práca je vhodná aj popri zamestnaní, dôchodku, MD,
žiaden predaj po telefóne
miesto výkonu prace ,Bratislava ,Košice
Podmienky práce:
Pracovná činnosť:
Zaujímavý privýrobok pre komunikatívnych ľudí 1 200 eur.
Zaujímavá, jednoduchá administratívna práca popri zamestnaní, dôchodku, MD, podnikaní 24 hod. denne.
Príjmeme asistenta/asistentku na administratívne práce 4 hod. denne 2001500 eur mesačne podľa aktivity
Obchodná firma prijme vodárov, servisných technikov na montáž sanitárnej techniky.
Dlhodobá práca brigáda, voľná pracovná doba.
Krásny deň
Ponúkam privýrobok na doma vhodný pre študentov, mamičky ale aj pracujúcich ľudí.
Ak ste otvorený niečomu novému, kde netreba nič predávať ani nakupovať a vypočujete si aspoň o čom to je, napíšte správu
Zdraví ťa firma Aquamol!
Hľadáme ľudí ktorých baví administratívna práca, komunikácia s ľuďmi a chcú si privyrobiť či už popri práci, na dôchodku, na MD alebo vpodstate v hocijakých podmienkach, pracujete kedy chcete vy a odkiaľ chcete, to je najväčšou výhodou!
Od toho ako šikovný budete sa ďalej odvíja aj odmena, samozrejme veď to dáva zmysel...(taktiež ľudí motivuje "kopnúť do vrtule" :D )
Pohovory sa konajú buď v Bratislave alebo v Košiciach, tak neváhaj a kontaktuj nás na email alebo na tel.č. uvedené v inzeráte, tešíme sa na teba ;)
Na záver niečo o firme Aquamol:
Spoločnosť Aquamol má viac ako 20 ročné skúsenosti s dodávkami a údržbou filtračných zariadení na vodu. Pôsobíme teda aj ako dodávatelia a predávajúci, spolu s montážnoservisnými prácami spojené s filtrami
Firma Aquamol hľadá nových zamestnancov do týmu! Okrem tejto pozície máme aj množstvo iných či už z personálnej, obchodnej alebo technickej (montáže) oblasti!
miesto práce: z domu
mzda: podľa výkonu (cca do 1200€/mes)
pozícia: administratíva
čas: flexibilný, koľko si uvážite
Naša spoločnosť ponúka zaujímavý privýrobok.
Pracovná pozícia: Obchodnotechnický poradca na úrovni personalistu (administratívny pracovník)
Práca vhodná pre:
zamestnancov, ktorý si chcú privyrobiť
ľudí na dôchodku
mamičiek na materskej dovolenke
študentov stredných a vysokých škôl
Náplň práce:
Hlavnou náplňou práce je najmä emailová komunikácia, tvorba inzercie, reklamy či samotná administratívna stránka zameranie sa na jednu z činností je možné po komunikácii na výberovom konaní.
Práca nie je náročná a nevyžaduje veľké časové plytvanie.
Čas práce 2 až 4 hodiny denne.
!PRÁCA JE VHODNÁ AJ Z DOMU!
Pre viac informácií prosím, nás prosím kontaktujte na mail v popise KONTAKT
V prípade záujmu pošlite svoj životopis na mail v popise KONTAKT
(Možnosť kontaktovať o záujem aj bez odoslania životopisu)
Tešíme sa na spoluprácu s vami
Naša spoločnosť ponúka zaujímavý privýrobok.
Pracovná pozícia: Obchodnotechnický poradca na úrovni personalistu (administratívny pracovník)
Práca vhodná pre:
zamestnancov, ktorý si chcú privyrobiť
ľudí na dôchodku
mamičiek na materskej dovolenke
študentov stredných a vysokých škôl
Náplň práce:
Hlavnou náplňou práce je najmä emailová komunikácia, tvorba inzercie, reklamy či samotná administratívna stránka zameranie sa na jednu z činností je možné po komunikácii na výberovom konaní.
Práca nie je náročná a nevyžaduje veľké časové plytvanie.
Čas práce 2 až 4 hodiny denne.
!PRÁCA JE VHODNÁ AJ Z DOMU!
Pre viac informácií prosím, nás prosím kontaktujte na mail uvedený v popise: KONTAKT
V prípade záujmu pošlite svoj životopis na mail uvedený v popise: KONTAKT
(Možnosť kontaktovať o záujem aj bez odoslania životopisu)
Tešíme sa na spoluprácu s vami
Požiadavky na zamestnanca:
Komunikatívnosť a schopnosť efektívne komunikovať s ľuďmi.
Schopnosť pracovať samostatne a v tíme.
Schopnosť riešiť problémy a pracovať flexibilne.
Znalosť základných počítačových aplikácií.
Podmienky práce:
Plat vo výške 1200 eur/mes. s možnosťou bonusov podľa výkonu.
Práca na základe flexibilného pracovného času.
Možnosť home office
Odborný rozvoj a školenia v oblasti produktu.
Príležitosti pre kariérny postup.
Pracovná činnosť:
Určovať a vykonávať administratívne povinnosti zahŕňajúce zadávanie údajov, prípravu dokumentov a riadenie emailovej korešpondencie.
Zabezpečovať systematickú organizáciu a udržiavanie poriadku v záznamoch a súboroch s cieľom zefektívniť vyhľadávanie informácií.
Podieľať sa na plánovaní stretnutí, schôdzok a správe kalendárov pre optimálnu organizáciu pracovných aktivít.
Poskytovať vynikajúcu službu zákazníkom prostredníctvom profesionálnej telefonické a emailovej komunikácie.
Efektívne spolupracovať s ostatnými členmi tímu na podporu celkovej efektívnosti kancelárie.