Obchodná firma príjme 4 asistentov ky na administratívnu prácu, ktorú môžete vykonávať aj z pohodlia domova. Náplňou práce administratívna práca, výpomoc na personálnom, práca na internete, mailová komunikácia s uchádzačmi. Voľná pracovná doba, aj popri dôchodku, popri práci. Prax nie je nutná, bezplatné zaškolenie. Nástup ihneď po pracovnom pohovore. Len vážny záujem.
Obchodná spoločnosť Aquamol príjme okamžitým nástupom administratívnych, personálnych pracovníkov. 1/Popis práce: personalistika, administratíva, emailová a telefonická komunikácia s klientami, potencionálnymi záujemcami. Ponúkame. voľnú pracovnú dobu, dá sa vykonávať aj z pohodlia domova 34 hod. denne. Práca je vhodná popri práci, MD, dôchodku, či štúdiu ale aj brigádne.
2/Taktiež príjme vodárov, montážnych technikov.
Pre ďalšie informácie osobný pohovor podmienkou na jednej z našich pobočiek v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem.
Firma Aquamol hľadá nových zamestnancov do týmu! Okrem tejto pozície máme aj množstvo iných či už z personálnej, obchodnej alebo technickej (montáže) oblasti!
miesto práce: z domu
mzda: podľa výkonu (cca do 1200€/mes)
pozícia: administratíva
čas: flexibilný, koľko si uvážite
Hľadáme šikovných a motivovaných jednotlivcov, ktorí chcú pridať svoje schopnosti do nášho tímu. Sme obchodná firma, ktorá si váži talent a odmeňuje ho primerane.
Ponúkame:
Príležitosť rásť:
Technický poradca: 2400€
Zaujímavý príjem pre komunikatívnych ľudí: 1200€
Privyrábanie: 1000€
Asistent/ka: 800€ 1500€
Práca 24 hodiny denne: 1500€
Administratívna práca na obchodnom alebo personálnom oddelení: 300€ 1700€
Brigáda, práca popri zamestnaní alebo voľná pracovná doba: 800€ 1800€
Obchodný zástupca: 2400€
Výhodná ponuka na 34 hodiny denne: 800€ 2400€
Flexibilný pracovný čas: Vhodný aj pre prácu popri zamestnaní, dôchodku, materskej dovolenke alebo podnikaní
Možnosť práce z domu: Sme otvorení práci z domu, aby sme zabezpečili maximálnu flexibilitu pre našich zamestnancov
Rôznorodé pracovné možnosti: Od administratívy až po obchodnú činnosť, naša firma ponúka široké spektrum pracovných príležitostí
Požiadavky:
Profesionálny prístup: Hľadáme jednotlivcov so schopnosťou komunikácie a záujmom o dosiahnutie výsledkov
Technické zručnosti: Pre technických poradcov je znalosť v oblasti ich práce dôležitá
Administratívne schopnosti: Skúsenosti s administratívnymi prácami sú výhodou pre asistentov/ky
Motivácia: Od našich zamestnancov očakávame chuť učiť sa nové veci a prispievať k úspechu spoločnosti
Ak vás táto ponuka zaujala a cítite, že máte potrebné schopnosti a skúsenosti, neváhajte nám poslať svoj životopis a motivačný list.
Tešíme sa na možnosť spolupracovať s vami!
Obchodná firma prijme okamžitým nástupom administratívnych pracovníkov na personálne odd., personalistov, obchodníkov, servisných montážnych technikov, vodárov. POPIS práce emailová, telefonická komunikácia s klientami, potencionálnymi záujemcami. Ponúkame voľnú pracovnú dobu, dá sa vykonávať aj z pohodlia domova 3 hod. denne. Práca vhodná popri práci, dôchodku, či štúdiu, ale aj brigádne. Pre ďalšie informácie osobný pohovor podmienkou na jednej z našich pobočiek v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem. Odmena od 400 1800€ v čistom.
Elektrikári Rakúsko
Do našej spoločnosti pôsobiacej v Rakúsku prijímame do TPP na SVK zmluvu
miesto výkonu práce: Innsbrug
Elektrikárov na TPP
vyhláška č. 21
bytové inštalácie novostavieb
turnusy podľa dohody
16 euro na hodinu netto , diéty v cene
po čase zvyšovanie mzdy
vianočné odmeny
ubytovanie zabezpečené a hradené plne zamestnávateľom
práca na TRVALO
jednotlivci
partie / z partie 1 nemecky hovoriaci /
vlastné vozidlo
Nástup v Innsbrug 18.2.2024
Prosíme IBA VAZNYCH ZAUJEMCOV
TESIME SA NA SPOLUPRÁCU
Vedúca personálneho oddelenia
autor/autori: Koubek, Josefvydal: Grada Publishing, 1996číslo produktu: 10187977dodanie: v SR: od 2 €, pri objednávkach cez obooks.sk osobný odber 2x Bratislava (0 €), na 500+ PickUp pointoch (od 2 €) ; v ČR: dodanie od 75 Kč a osobný odber v 2000+ miestach; v EU a svet: platba vopred, poštovné podľa váhypoznámka: Fotografia je ilustračný obrázok, použitý produkt môže vykazovať známky menšieho, alebo väčšieho použitia, nemusí mať prebal ak ho mal pri výrobe, prílohy a odnímateľné časti. Poskytujeme plnú záruku na vnútro knihy, t.j. je prevedená ručná kontrola chýbajúcich strán a ich čistoty.
Realitná kancelária DOM ponúka na prenájom reprezentatívne administratívne priestory, ktoré sa nachádzajú v tichej, príjemnej lokalite v širšom centre Žiliny, kde dominuje zeleň a poskytujú vynikajúce prostredie pre každodennú prácu a relaxáciu. Ideálne pre tých, ktorí hľadajú harmonickú kombináciu medzi produktivitou a pohodou.
Priestory sú situované na 5. nadzemnom podlaží budovy (4. poschodie), s prístupom nielen po schodisku, ale aj dvoma osobnými výťahmi, zaručujúc tak bezproblémovú dostupnosť pre všetkých.
Administratívne priestory ponúkajú rôzne možnosti rozloženia: od menších kancelárií po rozsiahle pracovné plochy. K dispozícii sú tiež štyri toalety a tri kuchynky, čo zabezpečuje maximálny komfort pre všetkých zamestnancov.
Súčasťou ponuky je aj prístup k spoločným priestorom o výmere 172 m2.
Majte na pamäti, že tento priestor je možné prispôsobiť vašim potrebám. Je ho možné rozdeliť na dve samostatné jednotky, každú so samostatným vstupom a vlastným zázemím pre personál. Nájomcovi je k dispozícii kompletné vybavenie v rátane kancelárskeho nábytku a ostatných zariadení.
Tento priestor je ideálny pre IT spoločnosti, marketingové agentúry, personálne agentúry, cestovné kancelárie a iné. Nezáleží na tom, či ste malá firma alebo rozsiahlejšia korporácia, v našich priestoroch nájdete všetko, čo potrebujete pre efektívne fungovanie vášho podnikania. Nájomca má k dispozícii aj parkovacie plochy podľa potreby za mesačný poplatok 40 EUR + DPH/miesto.
Cena nájmu: info v RK
Ak vás tieto priestory zaujali, neváhajte kontaktovať makléra Karol Klacko na 0904 163 825 alebo karol.klacko@rkdom.sk
Obsadzujeme voľné pracovné pozície po celom Švajčiarsku na rok 2023.
Hľadáme súrne elektromontérov pre priemyselne aj domové inštalácie.
Plat: 32 39 CHF / hod. brutto (od 30 39 Eur / hodinu brutto)
Ubytovanie: zabezpečené v blízkosti pracovného miesta, upresnené pred vycestovaním
mesačný nájom v závislosti od lokality
kvality ubytovania cca. 500 800 CHF
Požiadavky: kvalifikácia /výučný list/ a pracovné skúsenosti v danom odbore samostatnosť.
aktívna znalosť nemeckého jazyka aspoň úroveň B1...
nástup ihneď, dlhodobé projekty kanton Zurich, Bern, St.Gallen ...
Zamestnanecké výhody, benefity
zabezpečíme pracovné povolenie
zabezpečíme ubytovanie
rodinné prídavky na dieťa vo výške 120 250eur podľa kantónu
týždenné výplaty, zálohy
možnosť nadčasov,
zamestnanie dlhodobého charakteru
Temporer Vám ponúka jedinečnú príležitosť otvoriť si bránu do sveta a získať status plnohodnotného zamestnanca v krajine Vašich snov (Švajčiarsko).
Sme online personálna agentúra, ktorá ti pomôže zorientovať sa na trhu práce z pohodlia internetu.
Spoločnosť sa zaoberá vyhľadávaním kvalifikovaných zamestnancov a sprostredkovaním práce pre klientov vo Švajčiarsku.
Máš záujem o prácu vo Švajčiarsku ? Komunikuješ nemeckým jazykom ? Tak nám pošli svoj životopis na našu email adresu a hneď ako nájdeme pre teba voľnú pracovnú pozíciu ťa budeme kontaktovať...
Firma Temporer Vám ponúka jedinečnú príležitosť otvoriť si bránu do sveta a získať status plnohodnotného zamestnanca v krajine Vašich snov (Švajčiarsko).
Sme online personálna agentúra, ktorá ti pomôže zorientovať sa na trhu práce z pohodlia internetu.
Hľadáme:
VODÁR KURENÁR
Požiadavky:
kvalifikácia (výučný list)
pracovné skúsenosti v danom odbore
samostatnosť
aktívna znalosť nemeckého jazyka aspoň úroveň B1
nástup ihneď, dlhodobé projekty kanton Zurich, Luzern, Bern, St.Gallen ...
Ponúkaný plat: 33 37 CHF/hod. +diéty.
Švajčiarska pracovná zmluva
Dlhodobá práca pre stabilnú firmu
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
samostatnosť
serioznosť
flexibilita
výhodou osobný automobil
Personálna agentúra Temporer Vám ponúka jedinečnú príležitosť otvoriť si bránu do sveta a získať status plnohodnotného zamestnanca v krajine Vašich snov (Švajčiarsko).
Sme online personálna agentúra, ktorá ti pomôže zorientovať sa na trhu práce z pohodlia internetu.
Obsadzujeme voľné pracovné pozície po celom Švajčiarsku.
Hľadáme zámočníkov do Švajčiarska
Nástup je možný po dohode.
Miesto výkonu práce: Zürich, St. Gallen...
Vyplácanie každý týždeň, zabezpečíme Vám pracovné povolenie a ubytovanie na švajčiarskú pracovnú zmluvu.
Plat: od 33 CHF / hod. brutto + diéty
Ubytovanie: zabezpečené v blízkosti pracovného miesta.
Požiadavky:
kvalifikácia /výučný list/ a pracovné skúsenosti v danom odbore
aktívna znalosť nemeckého jazyka aspoň úroveň B1
samostatnosť
serióznosť
flexibilita
výhodou osobný automobil
Ahojte, predam materialy pre studium na VSEMVS:
vypracovane statnicove otazky Mgr. pre VS/2014: 10€ MINIMALNE ZMENY V OTAZKACH OPROTI MINULYM ROKOM!
vypracovane statnicove otazky Mgr. pre MMSP/2014: 10€ MINIMALNE ZMENY V OTAZKACH OPROTI MINULYM ROKOM!
ekonomia zivotneho prostredia II: 5€
krizovy manazment v EU: 5€
metody a techniky regionalnej analyzy: 5€
poistny trh: 5€
regionalna ekonomika a politika: 5€
regionalna politika EU: 5€
spravne pravo: 5€
regionalny a mestsky marketing: 5€
spolocenska komunikacia a protokol: 5€
zaklady prava EU: 5€
hospodarska politika EU: 5€
investicna a inovacna politika: 5€
pracovne pravo: 5€
trh prace a manazment ludskych zdrojov: 5€
financovanie verejnoprospesnych subjektov: 5€
financna kontrola: 5€
financny manazment vo verejnom sektore: 5€
komunalna ekonomika a politika: 5€
medzinarodne ekonomicke vztahy: 5€
politologia II: 5€
verejne rozpocty: 5€
Materialy pre Bc. studium:
Ako pisat bakalarsku pracu 5€
Uvod do teorie financii a meny 5€
Uvod do teorie marketingu 5€
Vseobecna ekonomicka teoria 5€
Manazerstvo rizik a krizovych situacii vo verejnej sprave 5€
Ekonomika verejneho sektora 5€
Podnikanie v malych a strednych podnikoch 5€
Ustavne pravo 5€
Teoria verejnych financii 5€
Poistovnictvo 5€
Cenove strategie 5€
Regionalna politika 5€
Politologia 5€
Ako pisat zaverecnu pracu 5€
Informatika I, II, III 5€
Manazment projektov 5€
Narodohospodarska politika 5€
Teoria, riadenie a organizacia verejnej spravy 5€
Uctovnictvo 5€
Danovnictvo 5€
Strategia rozvoja 5€
Zaklady prava 5€
Anglicky jazyk 5€
Zaklady manazmentu 5€
Verejna sprava v EU 5€
Medzinarodny obchod 5€
Personalny manazment 5€
Ceny su s DPH.
Materialy posielam mailom po pripisani penazi na moj ucet, je to tak najrychlejsie a mam to overene.
V pripade zaujmu, doplnujucich otazok ma kontaktujte vyhradne mailom a zodpoviem Vam vsetky otazky.
Dakujem.