Náplň práce:
vyhotovenie skutkového stavu výrobnej dokumentácie = nutnosť vedieť čítať technickú dokumentáciu
spracovanie cenových ponúk na základe dopytu zákazníka
prijímanie a registrácia objednávok a ich spracovanie
komplexné ošetrenie zákazky (kontaktovanie zákazníka a technické upresnenie jeho
požiadaviek, výber vhodných komponentov, následný výpis materiálu...)
fotodokumentácia a príprava na expedíciu
vypracovanie odovzdávacích podkladov pre zákazníkov a fakturáciu
Zamestnanecké výhody, benefity:
zľava na elektroinštalačný materiál z podnikovej predajne
príspevky na rozširovanie vzdelávania v oblasti pracovnej náplne
služobný telefón
v prípade potreby možnosť ubytovania v priestoroch firmy
Požiadavky na zamestnanca:
Elektrotechnický odbor
vyhláška §21 a viac.
Microsoft Office Pokročilý
AutoCAD Pokročilý
Termín nástupu:
ASAP
Druh pracovného pomeru:
TPP
O spoločnosti:
Spoločnosť RELM s.r.o. úspešne pôsobí na trhu od roku 1994. Hlavným predmetom činnosti je oblasť výroby a montáže elektrických rozvádzačov prevažne na základe dodanej technickej projektovej dokumentácie.
Okrem toho spoločnosť zabezpečuje veľkopredaj a malopredaj elektroinštalačného materiálu vo vlastnej predajni.
Miesto výkonu práce:
Malinovského 15, 915 01 Nové Mesto nad Váhom
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť zaoberajúca sa výrobou oceľových konštrukcií a potrubí pre zahraničný trh, hľadá projektového manažéra s min. 2ročnou praxou v horeuvedenom obore. Naviac sa požaduje skúsenosť s tvorbou dielenskej dokumentácie. .
Hľadáme komunikatívneho a pracovitého manažéra s invenčným a kreatívnym prístupom k práci.
• zodpovednosť za projekt od prebratia stanovenej ceny až po jeho realizáciu v stanovenom termíne.
• aktívne vyhľadávanie obchodných príležitostí doma a v zahraničí u potencionálnych odberateľov konštrukcií a potrubí podľa výrobného programu spoločnosti
• riešenie dopytov zasielaných zákazníkmi a tvorba cenových ponúk
• spracovanie zmluvného výstupu získanej / pridelenej zákazky
• riadenie pridelených realizačných projektov
Zamestnanecké výhody, benefity
služobné vozidlo
služobný telefón
príspevok zamestnávateľa do 3. piliera
notebook
Informácie o výberovom konaní
Zašlite nám životopis.
Náplň práce
Hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti a prax s komplexnou prípravou stavby pre zákazky v Nemecku
Hlavné body náplne práce:
* zabezpečuje, organizuje a koordinuje technickú prípravu projektov
* spracováva technické podklady a špecifikácie pre ponukové konania
* vyhotovuje rozpis materiálu s časovým plnením dodávky v súlade s HMG
* zabezpečuje rozhodujúce dodávky subdodávateľov
* zúčastňuje sa obchodných rokovaní s dodávateľmi
* spracováva nákladové kalkulácie a rozpočty
* spracováva harmonogram pre realizáciu stavby
* spracováva, modifikuje, zabezpečuje technologické, montážne postupy
* dodávateľmi, technickým dozorom
naceňovanie naviac prác počas vyśtavby
účasť na obhliadkach stavby (len zriedka)
oslovovanie subdodávateľov a vyhodnocovanie ich cenových ponúk
komunikácia s hl. stavbyvedúcim upresňovanie výkonov a
naviac prác a včasné odovzdanie
Tvorba databáz dodávateľov
Sumarizácia dokladov, certifikátov, technických listov a iných dokumentov potrebných k odovzdaniu stavby
Vedenie technickej dokumentácie stavby
Čítanie výkresovej dokumentácie
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Ponúkaný plat
30003500
Iné výhody
* nadštandardné finančné ohodnotenie
telefón, notebook
* káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou
stabilnú prácu
Možnosť profesionálneho rastu
Miesto práce
Žilinský kraj
Termín nástupu
Ihneď
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Ďalšie požiadavky na pracovníka
Nemecky jazyk B1,B2,C1
prax v obore min. 2 roky
analytické, logické a technické myslenie
spoľahlivosť, precíznosť
flexibilita, tímový prístup k práci
technické myslenie